Зворотній звязок
Ваше ім'я(*): Ваш E-mail(*): Тема повідомлення: Текст повідомлення(*):

Правила перевезення

 

Правила перевезень видає на міжнародні автобусні рейси ПЕРЕВІЗНИК - партнер "МІЖНАРОДНОЇ АВТОБУСНОЇ КАСИ". Згідно закону, при закупленні квитка, між пасажиром та перевізником виникає договір про перевезення. Придбавши квиток, пасажир є згідний з умовами правил перевезень.

Перевізник зобов'язується забезпечити проїзд пасажира з дійсним квитком від початкової до кінцевої станції, згідно встановленого розкладу руху, тарифу та умов договору.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ ЗА НЕВИКОРИСТАНУ ПОДОРОЖ.

1. Гроші за невикористану подорож повертаються виключно фірмою в якій був придбаний квиток.

2. Підставою для повернення грошей є бланк (квиток) зі всіма відривними купонами та обкладинкою.

3. Гроші за невикористану зворотню подорож не повертаються.

4. Пасажир, який не з'явився або запізнився, не має право на повернення вартості квитка.

5. При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка з відрахуванням касового збору.

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ.

• Пасажир повинен з'явитися за 30 хвилин до від'їзду автобусу.

• Пасажир, який не з'явився або запізнився, не має право на повернення вартості квитка.

• Пасажир зобов'язаний пред'являти квиток для контролю одночасно з паспортом, у випадку знижки, з оригіналом і ксерокопією документа на підставі якого зроблена знижка.

• Пасажир повинен мати дійсний закордонний паспорт, бути інформований з митними правилами. У випадку, коли митні або інші державні органи забороняють пасажиру продовжувати поїздку, він не має право на повернення вартості квитка чи його часткової вартості.

• Пасажиру радимо уточнити час та місце від'їзду.

• Пасажиру радимо перед поїздкою застрахуватися.

• Дітям віком до 12 років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв, тобто номери 1, 2, 3 і 4.
Діти та молодь до 16 років можуть їхати лише у супроводі дорослих.

ДОКУМЕНТИ.

1. Квиток є іменним документом і не може бути переданий іншій особі.

2. При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правельність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред’являються пізніше не задовольняються.

3. У разі не явки пасажира на відправлення автобусу з вказаного у квитку пункту відправлення і в указаний у квитку час, Договір на надання послуги перевезення вважається розірваним за ініціативою пасажира, а перевізник залишає за собою право вдруге продати його місце в автобусі.

4. Виправлення в квитку заборонено тому, у разі зміни інформації, повинен бути виписаний інший квиток, що є платною послугою - в еквіваленті 10% від вартості квитка.

5. Загублений, вкрадений або ж фальшивий квиток не підтягується компенсації, повернення або ж змін.

6. Пасажир який придбав квиток туди / назад з фіксованою датою поїздки зобов'язаний підтвердити свій виїзд не менше, ніж за 72 години до відправлення. У разі невиконання встановленого правила, фірма залишає за собою право продати дане місце без грошової компенсації пасажиру. Придбання квитка туди / назад з відкритою датою не дає право пасажиру повернутися в будь-який день. Пасажир може закрити свій квиток тільки на той рейс, на якій є вільні місця.

7. Дія квитка 6 місяців, тому фірма Вам надає право у разі квитка Т / Н «фіксовано» можливість змінити дату повернення 1 раз безкоштовно, 2 - доплата в еквіваленті 10% від вартості зворотного квитка ; у разі квитку Т / Н «відкрито», уточняйте у менеджера інколи при закритті квиточка за зміну дати потрібно доплатити. Зміни можливі тільки у разі наявності вільних місць і якщо про це повідомлено не менше, ніж за 24 годин до відправлення.

8. Перевізник не несе відповідальності за дії прикордонних, митних, податкових та інших адміністративних органів, які пред'являють претензії до пасажирів. Пасажир сам несе відповідальність за належне оформлення своїх документів і за вміст багажу. При знятті пасажира з маршруту вартість квитка не відшкодовується.

9. Перевізник не відповідає перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, що дають право перетинати кордони країн маршруту. Перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил.

10. При порушенні пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії віз, заміна паспорта іншим документом і т.д.) перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира. Кошти за невикористаний квиток не повертаються.

11. У випадку коли пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу, екіпаж автобуса має право від'їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості проїзду.


УМОВИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖУ.

1. Кожен пасажир повинен підписати свій багаж, який знаходиться в багажному відділенні.

2. У салон допускається одна ручна поклажа, розміром не більше 20х20х40 і вагою 5 кг. Яка повинна розташовуватися під Вашим сидінням або зверху на багажній поличці. Розташування речей під ногами або в проході заборонено.

3. У багажне відділення на пасажира допустимо багаж, уточняйте у менеджера, в залежності від перевізника можуть змінюватись норми розмір і вага багажа, а також додаткова доплата за додатковий багаж.

4. Перевізник несе відповідальність за знищений або пошкоджений багаж у багажному відділенні автобуса тільки якщо це сталося з вини перевізника, що доведено пасажиром, за умови подання заяви не пізніше ніж 10 днів з дня виїзду автобуса.

5. Під час митного контролю та при пересадці за повернення свого багажу до багажного відділення відповідає пасажир.

6. Перевізник не відповідає за ручний багаж.

7. Багаж, який може вважатися небезпечним для інших пасажирів та пошкодити інший багаж, забороняється перевозити.

8. Пасажир особисто несе відповідальність за легальність власного багажу. При ускладненнях на кордоні фірма-перевізник має право відмовитися від виконання обов'язків по перевезенню багажу і продовжити рейс без вказаного багажу.

9. Пасажир, який у час пік (червень-серпень, під час новорічних свят з 15.11-06.01 та за два тижні до великодних свят) має надмірну кількість багажу, яку неможливо помістити до автобусу, відмовляється їхати, втрачає право на повернення вартості квитка. Радимо переправляти багаж заздалегідь, коли автобуси менш завантажені

10. Забираючи багаж, просимо перевіряти етикетки, яки містять інформацію про її господаря.

11. За втрачені або залишені речі в автобусі фірма не несе відповідальність.


ПОВЕДІНКА В АВТОБУСІ.

1. Наполегливо просимо Вас дбайливо користуватися обладнанням автобуса, не допускати його псування. В іншому випадку пасажир повинен буде нести відповідальність за шкоду, завдану транспортному засобу.

2. Сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в сміттєзбірники на стоянках.

3. Розпивання спиртних напоїв і куріння в салоні або туалетній кімнаті суворо заборонено.

4. Для вашої безпеки наполегливо просимо Вас не ходити по салону і не стояти в проходах під час руху автобуса.

5. Користуватися окропом можна тільки з дозволу водія під час зупинки, для уникнення нещасних випадків. Фірми, уточняйте у менеджера, безкоштовно запропонує Вам чай, каву.

6. Під час поїздки ми пропонуємо Вашій увазі перегляд фільмів і прослуховування музики. Просимо ставитися з порозумінням на різноманітність поглядів та уподобань.

7. Під час стоянок автобуса, перед тим як залишити своє місце, переконайтеся, що спинка вашого крісла знаходиться у вертикальному положенні, столик закритий і прибрана підставка для ніг.

8. Категорично забороняється відволікати водія під час руху.

9. Пасажири, які порушили правила поведінки в автобусі, висаджуються без компенсації вартості проїзду!


ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ.

• Компанія не несе відповідальності за відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, які виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затримки під час проходження кордонів , ремонтними роботами на дорогах , озброєні напади, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, які впливають на виконання обов'язків) чи інших обставин (поломка автобуса по дорозі до місця відправлення (прибуття)), котрі Компанія, не дивлячись на вжиті заходи, не змогла передбачити і запобігти.

При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіатів:

• нa проїзд найближчим рейсом перевізника до місця призначення.

• на повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.

• при взаємній догоді перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.

Перевізник має право на зміни в розкладі руху, використання додаткових автобусів тa заміну місць сидіння. У випадку незабезпечення сервісних служб перевізником (подача теплих напоїв, показ фільмів), пасажир не має право на відшкодування.

Проходження митниці(!!!)